Whiuu...

Måndag! Innebär jobb och fotbolls träning.. Men kommer tyvärr inte kunna närvara på träningen då jag har jour utifall att någon pizza ska leveraras från kiosken.. Känns jukt jobbigt.. Hade velat träna... Var ju längesedan man träffade BILLA och framförallt KARRE! Men får kompensera med träning på onsdag istället.. Och sen om jag orkar ta promenad idag.. Och eventeullt imorn... 

Dagens stora nyhet är att jag inte bär på någon form utav könsjukdom! :P Känns sjukt bra att inte ha varken Klamydia eller Aids! :D Det var det jag var på sjukhuset och kollade mig för när polisen stannade mig.... 

Kan fan fortfarande inte släppa att jag kom undan! Lever på det idag med! :D

Hade ett 28 minuter långt samtal med Hanna Bengtsson igår.. Var sjuk suprise att hon ringde mig! Väldigt trevligt då vi inte pratat på bra länge... Typ över ett år... hmm.. Vem vet kanske blir fika med Sandra Helena och Hanna någon dag! :D I hope!

Faktiskt konstigt hur man kan tappa kontakten med bra personer.. Vi gick liksom 3 år i skolan tillsammans.. Man hörs bara av när man träffar de på krogen och blir kanske inte mkt mer än ett hej..   Men det är väl så att friends come and go.. Och ibland så kommer aldrig vännerna tillbaka.. Tex hur mkt kontakt har jag med KAPTEN BILLA med flera om typ 10 år.. Lär inte vara mkt då jag redan fått cancer och dött! :P

Hade en diskussion med min feta katt idag.. Frågan är vart han ska ta vägen när jag drar till Turkiet om inte pappa är hemma?

Har frågat honom 5 saker..
1. Vill du ha ett nackskott?
2. Ska jag dränka dig?
3. Vill du bli överkörd?
4. Ska du svälta till döds?
5. Ska du hänga på till Turkiet och sola?

Fettot svarar samma sak på alla frågor och det är mjau, mjau, mjau, mjau och MJAU!
Tolkar det som att han inte bryr sig om vilket av alternativen det blir.. För efter jag matat honom går han upp och lägger sig i min säng i ren diss för att inte svara allvarligt på min fråga! SUCK!

Det får räcka för nu!

/The Berntsson


Dagens låt: Beyonce - Halo (HAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOO)
Dagens film: Burn after reading! 3.8 av 5 möjliga! Faktisk riktigt bra film men lite underlig!
Dagens bilder: Lungcancer? Så min lunga ser ut inom snar framtid? Intressant!
 



Eller min katts framtid? DOck så är det fel size på den katten! Min skulle jag behöva dränka i en sjö.. Han är liksom för fet för ett badkar!


Kommentarer
Postat av: Kapten

Jag tror katten klarar sig på sina fettreserver under tiden din far är borta, det borde den göra iaf...

2009-03-30 @ 15:39:35
Postat av: Berntsson

Ja det är fan sant.. Det har jag inte tänkt på..:P Kan ju alltid hälla upp mat för typ 50 000 kr och typ 5000 liter vatten.. Det är väl ungefär hans omsättning på en månad! Då borde han överleva...

2009-03-30 @ 15:55:49
URL: http://tiltsson.blogg.se/
Postat av: Karre

Man kanske skulle ta och beställa hem en pizza ikväll då..

2009-03-30 @ 16:29:30
Postat av: Anonym

eller så låter du honom flytta in hos oss med findus..då är han garanterat död inom 24 h:P

2009-03-30 @ 17:49:32
Postat av: Berntsson

Jag tror fan inte att han´hinner dö även om så findus skulle riva och bita allt han kunde i min feta katts fett.. Det är ett så stort lager att tar år...

2009-03-30 @ 18:22:32
URL: http://tiltsson.blogg.se/
Postat av: billa

Vi kommer alltid att ha varandra /Billa fast det skrev jag ju där uppe

2009-03-31 @ 13:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0