Söndag igen...!

Söndag idag! Igår var det alltså dubbeldans på hotellet som vanligt löninghelg med mkt folk.. Kvällen började med att jag käkade våfflor hemma med fader och syster! Riktigt gott! =) Varpå jag gled med syster in till KAPTEN där förfesten utspelade sig! Närvarande individer var KAPTEN, SKUJA, SIMON, TOTTE, SOFIA, EMMA, HENKA, ROBBAN, JASP, MATTSSON och WIKET! Kanske glömde någon men skitsamma! Jag hade inte så mkt att konsumera i alkoholväg.. 4 st bärs.. Fick även lite mintu av ROBBAN... Var så jävla bakis från fredageen så jag var inte direkt på humör.. Och sen så kom jag aldrig heller in i någon dimma utan var för nykter! Men men.. Självklart kollade vi på matchen.. Inget att se.. Så jävla tråkigt! Läser på aftonbladet idag VAKNA VI VANN! Vadå fucking vann? Blev det inte 0-0? Eller är det en vinst? Hur fan i helvete kan man säga att vi vann när vi spela 0-0`? Om vi nu ska till VM ska vi väl för i helvete slå Portugal.. Annars har vi inget där att göra! Kul att precis ta sig till VM och sen inte avancera från gruppspelet!
 
Iaf... Sen blev det travande till Hotellet.. Tror nog att det var de mest meningslösa 110 kr som jag betalat i hela mitt liv.. Är man inte lite dragens ens då är hotellet i klass med kristallen när man är dragen! Tiden gick sakta och jag gick bara och vänta på att klockan skulle bli 2... Men saker som skedde inne å¨hotellet.. Henka blev svinfull! Robban och Mattsson bytte flickvän! Dvs Mattsson gick omkring med Frida halva kvällen och Robban med Sofia.. Såg ganska kul ut! :P Undra vad som hänt.. Om de bestämde sig för partner byte?:P  Annars hände nog inget särskillt som är värt att skriva.. Jo jag tror OSSIE blev ganska full.. hmm..

Så var väl den kvällen över.. Crashade hos Kapten och befinner mig där nu.. Det ser ut som ett helvete och man kanske ska städa lite åt KAPTEN så han har något att bli glad till när han kommer hem från matchen..

Har Föresten fått en ny mobil.. Den är 20 år gammal och batteriet är ungefär 3 gånger så stor som telefonerna som finns idag! :P NOKIA men vet inte vad det är för modell!

Summa sumarum.. Jag är inte bakis idag iaf.. Var en meningslös kväll.. Meningslösa pengar..

Agendan idag.. Söndag.. Äcklet sov även här hos KAPTEN.. (NOOBHAN).. Nee ska ta cigg nu städa lite och sedan på något vis ta mig hem.. :) Får se vad dagen eller männsikor erbjuder mig.. Blir väl en kväll hemma med fröken höger och msn som vanligt:P

HÖRS!

/The Berntsson

Dagens låt: Robyn - With every hearbet
Dagens film: The day the earth stood still! Skön film har jag för mig.. 3 av 5!
Dagens bild: Mig...


Kommentarer
Postat av: emma

henka vart väl inte så full, han skulle ju bara nita massa folk, det är väl Fullkomligt normalt? :P

2009-03-29 @ 12:37:01
URL: http://mmjrl.blogg.se/
Postat av: Kapten

Ja det är fullkommligt normalt om man heter henka! /Berntsson

2009-03-29 @ 13:41:29
URL: http://tiltsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte bara sluta analysera fotboll?

2009-03-29 @ 20:26:50
Postat av: skuja

kan du inte bara sluta analysera fotboll?

2009-03-29 @ 20:28:51
Postat av: Berntsson

Det är valfritt att läsa min blogg:P

2009-03-29 @ 20:51:22
URL: http://tiltsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Än så länge är de mina meningslösa 110kr som du föresten kan ge till Henka som betalade för min sönderslagna pojkvän.

2009-03-30 @ 07:08:22
Postat av: Berntsson

vaaa?

2009-03-30 @ 13:28:23
URL: http://tiltsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0