Lördagsnytt!

HAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLOOOOOOOOOOO!

Sitter hos kapten. ÄR bakis!:P Fast inte så jävla värst bakis! Igår.. Fest hos Elli eller förfest!.. Kom igång ganska segt... typ vid 10... Kul... Träffade Tobbe Lindros, Jonny och Kapten plus massa andra! 2 bärs, lite whiskey och cigg. Kul som fan.. Sen gick vi ut till det ultimataste stället i hela världen! KRISTALLEN for the win!

Kristallen är jaa bra? Kristallen är underbart! Kristallen är stället där det är så jävla patetiska muppar! Jag fattar fan inte varför man går dit! KRSTALLEN är så sjukt patetiskt och jag måste ju vara patetisk som går dit. Fucking Finspång!

Händer idag? Händer ikväll? Ta sig hem.. Städa? Gå ut ikväll? Har jag råd? Kommer det bli kul? Mkt frågor utan svar...

Är jag fortfarande för full av alkohol i blodet för att köra bil? Vem e Micke Lidberg.. Han har förfest?

Henka och Emma hakar inte ikväll... Myskväll? Sugen ¨på att röka igen... ska ta cigg plus kaffe..

detta blev bara jobbigt.. Varför skriver jag ens:P

Fuck iT!

/The Berntsson

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Och det där kallar du lördagsnytt?

2009-03-28 @ 14:02:16
URL: http://jeenniferm.blogg.se/
Postat av: Berntsson

Njae det är det väl inte.. men en form av det;)

2009-03-28 @ 14:21:12
URL: http://tiltsson.blogg.se/
Postat av: emma

emma och henka ska ha myskväll, men vi ska va med hos ola och kolla på fotbollen ;)

2009-03-28 @ 17:52:05
URL: http://mmjrl.blogg.se/
Postat av: Kapten

Hur tänkte ni nu? Jag har ingen plats över till några som ska mysa och inte supa sig fulla.

2009-03-28 @ 18:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0