Hej!

Hej gott folk!

Bra länge sedan jag fick arslet ur vagnen och skrev något här nu! Men efter att ha förlorat ett vad så har jag nu lovat att uppdatara varje dag!
Jag slog vad med Jennifer om att jag skulle kunna vara rökfri i 3 minuter, jag klarade inte av detta och måste nu uppdatera dagligen. Ett litet problem är att jag inte har något internet längre då det dog i senaste åskan... Hmf!
Får väl helt enkelt försöka tillverka ett eget nätverkskort....

Jäklar nu har det gått bra många minuter sedan jag rökte sist!
Vi hörs lovers!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Swe Pee! Skriv!!!!!!!!!!! Annars går du miste om något!

2009-10-23 @ 01:52:20
URL: http://jenniferm.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0