Lördag...

Faktiskt väldigt trevligt att folk läser min blogg fast jag inte uppdaterat på en vecka!:P

Senaste nytt angående Turkey är att min avresa blir förhoppningsvis inom 10 dagar! Jag har en linskontroll att genomföra på tisdag och sen är det väl typ biljett som gäller!

Utgången på påskafton var bväldgit trevlig:P  Det som räddade min utgång eller den som betalade den var Småland. Hade aldrig betalat taxi plus entre eftersom jag frösöker spara alla mina pengar! Sjukt trevligt att han kom! Var liksom nog över 1 år sen man träffade honom + hans flickvän! Det var iaf en skapligt trevlig kväll! :D
Även om jag blev skapligt full på faders 80 % rom! :P Hann faktiskt med och spy för ovanlighetens skull! :)

I veckan som var har jag jobbat och sen typ bara degat en massa hemma! Alltid lika trevligt! Blev en lugn fredagskväll framför datorn igår.

Idag har FINSPÅNGS FK seriepremiär på grosvad 15:00! Ska bli sjukt kul att se hur det går för laget första matchen! Jag tippar oss dock som top 3 iår faktiskt... Kanske är en vild gissning. Men jag tror det!

Lotorp om jag minns rätt har väl sin första match idag med!

Dagens agenda blir matchen sen får jag se!

/The Berntsson

Dagens film: Män som hatar kvinnor! 4 av 5 möjliga! Känns inte som en biofilm utan en man kan hyra!
Dagens låt: Nickelback - Photograph
Dagens bild: ORKAR INTE LETA UPP EN!


Kommentarer
Postat av: Nak

Topp-3 lag brukar ju få stryk med 5-0 i premiären xD



Gick iuförsig inte så bra för oss heller men vi lyckades ju iaf skada ett par ^^

2009-04-19 @ 12:18:36
Postat av: småland smålle isaksson

det är bara trevligt att du kunde vara med ut när jag väl kom och besökte er=)

2009-04-19 @ 20:48:38
Postat av: Forsner

Man hoppas ju innerligt att Småland dyker upp på fotbollsträningarna framöver! Karaktärsspelare behövs alltid, speciellt med dunungar som är lite förkylda oftare än de är friska...

2009-04-21 @ 21:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0