Katten... Och påskafton!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva! :P Detta inlägg får vara ägnat åt min kära katt!

Jag tror faktiskt jag kommer att sakna katten... Jag var ute och latchade lite fotboll med katten häromdagen! Katten är helt klart godkänd på fotboll! :P Kanske inte riktigt lika bra som jag dock!

Katten kom även in en dag med en fästing som rulla runt massa i köket! Jag tycker nog fästing var jävligt trevlig som ändå bara var inne i typ 15 min innan jag släppte ut den. Skumt av katten må jag säga... Att dra med en fästing in ..!  Men katten måst väl också ha vänner? Sen så gjorde katten mig mer eller mindre villigt sällskap till en film! :D Katten är så sjukt söt och mysig och väldigt bra sällskap!!  Behöver bara finnas så man kan klappa den typ! Blir nog kanske lite jobbigt att lämna den! Nu är inte katten här utan jag tror den är på spriten med polarna ikväll! Ja ibland duger man inte som sällskap!  Får väl se om kissen gör mig sällskap när jag ska sova sen!

Jaaa jag må då säga att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva.. I brist på roliga saker att skriva...

Skulle egentligen åkt till Turkiet på söndag.. Men det blev faktiskt lite för tight för mig.. Så blir inget utan jag tar flyg ner nästa vecka eller veckan efter istället!

Nu är det faktiskt påskafton i skrivande stund.. Vilket innebär att idag blir det supa skallen av sig.. Pappa har öppnat den 80 %iga romflaskan som jag hoppas ska ta mig in i dimman imorn.. Förfesten blir hos Niklasson och sen eventuellt utgång? Hoppas dock jag redan däckat då för jag vill spara mina pengar till Turkiet! Det är ju ungefär samma utgång som vanligt bara att det är kanske lite mera folk. Så egentligen ganska pointless...

/The Berntsson

Dagens låt: Jonny cash - Walk the line

 


Dagens film: Lost and delirious 3.8 av 5! Helt okej film! :)


 

Dagens bild/klipp: Min katt i ett nötskal!
 


Kommentarer
Postat av: fästingen

Får stanna lite längre nästa gång :P

Haha. Ätit upp glassen än?

Dåligt me uppdateringen tycker ja...

När åker du???

2009-04-15 @ 17:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0