10 dagar kvar till avfärd...

Längesedan jag skrev något nu.. Det är iaf 10 dagar kvar till avfärd nu... Känns lite sådär.. Turkiet hela sommaren kommer nog att bli skitkul i vilket fall! Fast kommer ändå sakna lite Svensk sommar med öl, sol och grilla! Samt några personer!

Igår lördag.. Började dagen med att gå upp halv 6 för att sen jobba.. Kom tillbaka typ halv 11 och då var det avfärd mot Igelfors för att spela med c-laget! Hmm började på bänken i c-laget... Är jag så dålig? :P Vi vann matchen med 5-2.. Jag kom in i första halvlek som anfallare och orkade ovanligt mkt för att vara relativt otränad och röker..:P  Jag gjorde 1-0 i första halvlek... Ett riktigt enkelt mål då inte igelfors målvakt kunde hålla bollen och jag tog den och slog in den i öppet mål.. Tror det stod 1-1 i halvtid.. Sen så gjorde jag även 2-1 på ett långskot..  Sen gjorde igelfors 2-2.. Jag blev cptrött efter för lite för många rusher och gick av plan.. Orkade ändå typ 45- 60 minuters spel iaf:P ´Jag hoppade in sista 7minuterna och gjorde 5-2 målet, ganska så identiskt som 2-1målet... Matchen var iaf jävligt rolig att spela... 

Trött som en gnu eftersom jag bara sovvit typ 5 h kom jag hem och la mig och sov 1 h efter matchen... Sen så bar det av upp på Klittan med WIKET och KAPTEN där vi knäckte några kalla öl! Riktigt mysigt! :) 

Sen så bar det av ner till Lotorps klubbstuga.. Där vi spelade lite poker med KARRE FORSNER SKUJA JOHAN BILLA och RAZZE. Jag Wiket och Kapten drack oss lite små onyktra... Wiket kanske tog 1 eller 2 öl för mkt och lite för mkt likör! :P 

Efter pokern bar det av mot Finspång och utgång på ettan och kristallen! Ingen vidare kväll.. :P Skulle sovit hos KAPTEN men blev inte så för han stack före mig hem... Hade lite pengar som jag tappade och kunde inte betala skjutsen hem som fanns tillgodo... KAPTENS port var låst och har ju inga pengar på mobilen så kunde inte få tag i honom... =/ Resulterade i att jag såg inget annat alternativ än att gå hem till Lotorp.. Vet inte när jag kom iväg.. Men var hemma typ kvart i 4 och la mig och däckade direkt..
 
Är lite stel i benen idag iaf.. :) 

Vad jag ska göra nu vet jag inte.. Funderar på att ta en promenad eller gå ner på grusplan och latcha lite boll med mig själv..:) 

That's it for now...

/The Berntsson

Dagens film: Dagboken! 5 av 5 möjliga!
Dagens låt: 3 doors down!


Dagens bild: Havanna club som jag kommer jobba för.. Hittade ingen bra bild! :)


Kommentarer
Postat av: typ anonym

vill ha mer detaljer :P

2009-04-05 @ 21:33:10
Postat av: Berntsson

hm.. Typ vad för detaljet?:P

2009-04-06 @ 15:12:02
URL: http://tiltsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0